CentralZone Logo

Vybrané reference

Zelená domácnost


Eshop: zelenadomacnost.com

COEUR DE LION


Eshop: coeurdelion.cz

Extrem-Audio, s.r.o.


Eshop: extrem-audio.cz

Kina Jablonec / Eurocentrum, s.r.o.

  • Administrační rozhraní CentralZone CMS s moduly pro správu databáze filmů a programových nabídek kin
  • Webové stránky s nabídkou programové skladby provozovaných kin Radnice, Junior a Letní
  • Sada automatizovaných úloh pro synchronizaci programové nabídky s rezervačním portálem Colosseum
  • Mobilní aplikace Program kin pro OS Android

web: kinajablonec.cz
mobilní aplikace: na Google Play

Growman Plains, s.r.o.


Eshopy:
growshop.cz   growcity.cz   growland.cz   growking.cz   biotop.cz   growroom.cz  

Případové studie

Yes Gastro, s.r.o. a Porsche Inter Auto, s.r.o.

prosinec 2013

Provozovatel populární restaurace ne-SMYSL je dlouhodobým dodavatelem cateringových služeb společnosti Porsche Inter Auto. Na základě objednávek připravuje a dodává obědy pro zaměstnance a zajišťuje jejich výdej a související servis. Objednávky jsou realizovány prostřednictvím Excelové tabulky zasílané dodavateli na email. Sběr objednávek zajišťuje Provozní oddělení odběratele.
Celý proces byl zdlouhavý a režijně nákladný, proto se oba partneři dohodli výše popsaný model zjednodušit a automatizovat.

Požadavky na řešení

  • Definovat jídelní lístky (týdenní menu).
  • Jídelní lístky distribuovat na vzdálené objednávkové terminály.
  • Konsolidovat objednávky jídel ze vzdálených terminálů.
  • Realizovat hromadné objednávky jídel z B2B rozhraní.
  • Umožnit autorizaci k terminálům prostřednictvím zaměstnaneckých RFID čipů.
  • Generovat a zasílat na email souhrny objednávek a podklady k účtování.
  • Offline režim pro výdej jídel.
  • Pro případ výpadku objednávkového terminálu a pro možnost objednávání jídel uživatelům bez přístupu k objednávkovému terminálu nabídnout uživatelům rozhraní přístupné přes webový prohlížeč.
  • Distribuce nabídek na terminály a konsolidace objednávek musí být bezobslužná a plně automatizovaná.

Navržené a realizované řešení

Na straně dodavatele
  • Nasazení administrace CentralZone
  • Rozšíření pro správu meníček, nabídek "a la carte" a nápojových lístků. Meníčka definovatelná zvlášť pro každého velkoobchodního odběratele.
  • B2B rozhraní upravené pro objednávku jídel a možností automatického zakládání objednávek přes API.
  • Automatické procedury pro distribuci nabídek na terminály, konsolidaci objednávek a distribuci sumářů.

Na straně odběratele
  • Objednávkový terminál - 2x
    • samostatný systém s evidencí strávníků a možností definovat průběžně objednávky skrze nástěnný dotykový displej
    • Autorizace zákazníků k objednávkám a výdejům jídel prostřednictvím RFID čipů.
    • POS tiskárna nebo LED displej pro pokyny obsluze výdeje jídel.
    • Terminály lze libovolně přidávat a svázat s B2B účtem.

Funkční schéma

© 2003 - 2018 René Kolb.   Spravováno systémem CentralZone.