CentralZone Logo

Automatický Produktový manažer/ APM

Chcete mít vždy akutální informace o skladové dostupnosti sortimentu u Vašich dodavatelů? Realizovat automatické objednávky na základě těchto informací tak, abyste v každý moment objednávali u nejvýhodnějšího dodavatele? Od toho je APM.

Automatický Produktový Manažer se stará o to, abyste vždy nakupovali za nejvýhodnější cenu od dodavatele, který má daný sortiment aktuálně skladem. Při vyhodnocování přihlíží ke stavu Vašeho skladu, který je tak upřednostněn. Množství dodavatelů není omezeno.

Systém stahuje data, zpracuje je a aktualizuje lokální databázi - obsluha tak má vždy aktuální přehled o stavu sortimentu na trhu. Celý proces stahování nabídek a vyhodnocování doporučených nákupů probíhá prakticky nepřetržitě. Disponuje-li dodavatel rozhraním pro automatické zakládání objednávek, pak v takovém systému doporučený sortiment automaticky objedná. Jinak vygeneruje pro obsluhu odpovídající dávkový soubor pro ruční založení objednávky v B2B rozhraní dodavatele.













© 2003 - 2024 René Kolb.   Spravováno systémem CentralZone.